MIHAI VICTOR IORGA, Ford Kuga
6 iunie 2019
Experiența avută cu SF TEX Galați nu este una perfectă, nici pe departe. Au rezolvat parțial sau deloc situații pe care le-am semnalat cu 1 an în urmă, asta după ce ni s-a spus că e posibil să nu fie acoperite de garanție, să nu se poată rezolva etc - in bord a aparut eroarea FORD ENGINE SERVICE NOW. Inainte de efectuarea testerului, mi s-a spus că e posibil să fie de la carburant, că ar fi motorul afectat…. S-a schimbat o piesă numită SOLENOID CONTROL PRESIUNE ULEI. Alte solicitări nu au fost rezolvate atunci. A fost necesară o nouă programare. Peste alte 2-3 săptămâni. - Scaunul față dreapta scârțîie foarte tare. Am solicitat rezolvarea situației. De la service a sosit un domn care a mers cu mine cîteva sute de metri. Nu a scîrțâit, din nefericire, și nu s-a mai uitat nimeni la acel scaun. Cumva clientul era nebun. - Ne-am programat intr-un final pentru revopsire în zona triplelor spate (sare vopseaua periodic). Mi se spune să las mașina. O las în service, plec cu taxiul, peste 2 ore sunt sunată si mi se spune că s-a făcut diagnoza și va fi revopsita dar nu au pe stoc cleme sau alte lucruri…. Si sunt chemată să iau masina, si ma programează la o alta data. - Colaborarea cu cei de la front desk e cea mai nefericită dintre toate. Doamna de la service are o atitudine de “v-am spus eu” “nu trebuia să faceți așa, nu trebuia să vă deplasați cu mașina”, “dacă ați făcut altele la mașină? “acum dacă nu mai acoperă garanția?”, ochi dați peste cap etc….. In încheiere, aș dori să știu dacă voi beneficia în continuare de garanția Ford, în condițiile în care doresc să aleg 0 altă reprezentanță. Multumesc.